Cursed Fallen Angels, Horde guild on Twinstar.cz
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Photobucket
 
PříjemLatest imagesRegistracePřihlášení

 

 Palmert/hunter

Goto down 
5 posters
AutorZpráva
Palmert
Anonymní




Palmert/hunter Empty
PříspěvekPředmět: Palmert/hunter   Palmert/hunter EmptyThu Oct 18, 2012 6:42 pm

1.) Jméno, věk, něco o sobě…
Jmenuji se Petr,18let,studuji na SŠ letos mam maturitu tak snad to vyjde Very Happy. Dal bych to asi nerozebíral.
2.) Postava:

Jméno:Palmert
Class:Hunter
Rasa:Troll
Main Spec: MM ( Gs: 5210)
Off spec: PVP MM( Gs: 5K+-)

3.) Profese:

HERB/ALCH

4.) Zkušenosti s PvE na WotLK ( raidy, dungy, taktiky )
Všechny taktiky na raidy co jsou na Twinstaru znám.

5.) Jak často můžeš být online ( Zajámí nás hlavně jak ti vyhovuje raid time od 19:00 do 22:00 ) ?
Raid time mi vyhovuje skvěle v 7 tu sem skoro vždycky.ALe ovšem jak sem psal čeka mě maturita a někdy hold budu potřebovat větší pauzu na přípravu.

6.) Bývalé guildy a důvod opuštění?
Gilda Fair play se rozpada a denně je online 4-6 lidi a s worldem mě nebaví chodit raidy

7.) Proč právě k Vám a proč bych měl být přijat?
Vícemeně svoje profese dps/heal/tank a znalosti taktik. Znalosti své classy ... především huntra a paladina,v ostatních ještě trošku pokulhavam ale člověk se stale učí.

8.) Jak ses o naší guildě dozvěděl?
O vaši gilde sem se dozvěděl od členu byvale gildy Plan B

9.) Jiné postavy (alti)
Jméno - Class - LVL
Casaya/paladin/80 heal 5,1K gs+tank na nem se pracuje
Palos/dk/80 dps 4,6K GS+tank 4,4K gs
Sargin/druid/74 bala+heal
Zoldan/saman v expeni

10.) Znáš nějakého člena naší guildy? - Pokud ano, ktrerého?
Všechny z Planu B

- link Vaší postavy na armory -
http://arsenal.twinstar.cz/character-sheet.xml?r=Phobos&n=Palmert
Návrat nahoru Goto down
Phage
Admin
Phage


Poèet pøíspìvkù : 61
Join date : 29. 09. 12

Palmert/hunter Empty